2017. július 18., kedd

42

2017. július 11.
Monaco, Monte Carlo

Külső szemszög

- Az a baj… hogy fogalmam sincs, mi legyen. Teljes kilátástalanság, de tényleg. Egyszerűen nem megy… - sóhajtott fel Lewis. Fáradtan hajtotta hátra a fejét a kanapén, pár másodpercig lehunyt szemmel élvezte a csendet, majd újra felült.
- Winnie vagy Elena. Mi fogott meg bennük? - tette fel a kérdést Spinz, és a tekintetét a britre emelte. Lewis a gondolataiba merült. Igyekezett választ adni a haverja igen fontos kérdésére. Rá hagyatkozott, mondván, ő biztos jobban kiigazodik rajta.
- Hát… Winnie nagyon szép lány, de tényleg. Nem érdekel a betegsége, tisztelem őt, hogy idáig eljutott. Nyilván nem különböztetek meg valakit a bőrszíne miatt, most nem azt néztem. Bírom vele a bulikat, azt, hogy ilyen vagány, mindenben benne van, éli az életet. Ráadásul, szerelmes belém. Még
nem vallotta be, de nem vagyok vak, látom rajta. Az ölelések, ha megfogom a kezét, érzem, ahogy melegség önti el. Őszintén, szívesen lennék az a férfi, aki mellett lehorgonyoz, büszkén fognám a kezét. Szeretem vele eltölteni az időt. Megmozdít bennem valamit, néha olyan szívesen megcsókolnám, vágyom rá. Bírom, amikor kivágott ruhákban hajolgat előttem, tudja, hogy előszeretettel bámulom, és ezt ki i használja. Férfiból vagyok, nem tudok ellenállni egy csinos testnek - tárta szét a karját. - A másik oldalon viszont ott van Elena. Maga a tökéletesség. Nincs modell alakja, de szerintem gyönyörű, vékony, de sportos. Ha belenézek a szemébe, megborzongok. Voltam egy edzésén, bámulatos, amiket csinál. Csodálom az elhivatottságát, volt szerencsém az anyjához is, borzalmas nő, sajnálom a lányt, hogy nem volt normális gyerekkora. Viszont ő mindent a sportra tett fel. Nagyon ritkán tud csak elutazni az edzések miatt, vagy én megyek hozzá, de akkor sincs otthon egy fél napot. Nem jár bulizni, tiltott minden étel, folyamatosan porokat szed, nem ismeri az életet, egyáltalán nem volt normális kamaszkora. Nem tudja, milyen elengedni magát, és csak lógatni a lábát egész nap. Erről jut eszembe, képzeld, megkóstoltatott velem egy orosz kaját, valami Vigirnyet vagy mi, már nem tudom. Eszméletlenül furcsa volt, céklás, de finom. Na, visszatérve a témához. Nem tudom megmagyarázni azt az érzést, ami Lenához köt. Mikor ma Winnie átölelt, borzalmasan éreztem magam. Ezért is nem közeledtem hozzá mikor nála voltam, ha állandóan csak ölelgettem és csókolgattam volna - pedig szívesen megtenném - most még nagyobb lenne a bűntudatom. Inkább megismerni próbáltam. Rengeteget mesélt a múltjáról. Elvarázsolt. Viszont a hírnevemet csak tovább dobná, ha összejönnék Winnie-vel. Sok kapcsolata van, ráadásul mindenki azt nézi ki belőlem, olyan az imidzsem a médiában, hogy biztos egy modell lesz a barátnőm. De ha Elenát választom, akkor nagy az esély rá, hogy beszürkülök, mint például Sebastian, lesz egy szerető családom, meg satöbbi, de hírnevem az nem. Az embereknek pletyka kell, amiken hónapokig tudnak csámcsogni, de ha egy szimpla sportolót veszek el, akkor lereagálják két cikkben és ennyi. Azt is meg kell majd gondolnom, hogy hova megyek. Nyilván nekem egyáltalán nem okozna gondot, ha Oroszországban kellene élnem, nekem mindegy, csak Elenával legyek. A karrieremnek viszont nem. Valahogy fent kell tartanom a nevemet, eljárni híres amerikai klubokba, bulizni, ahogy eddig is tettem. Az emberek ezt várják el tőlem, erről írnak, beszélnek, de ha összeköltözök egy sportolóval konkrétan az északi sarkon, arról lesz két sor és ennyi. Nem több. És most kezdene beindulni az F1 után a karrierem. Ahj, milyen elcseszett világ ez, hogy ezt is figyelembe kell venni - temette a kezébe az arcát.
- Most próbálok valami okosságot mondani. Süt rólad, hogy fülig szerelmes vagy Elenába. Winnie-t inkább csak kívánod, férfiból vagyunk, egész nap ott rázza magát előttünk. Ha a szerelmet választod, akkor egész életedben boldog leszel, karriert meg számtalan más módon lehet építeni, de ha inkább csak a hír érdekel, hidd el, mocskosul bánni fogod, hogy anno otthagytad Elenát. A szerelmet nem lehet megvenni, úgy látszik, te megtaláltad, szóval ne szalaszd el, mert egy van az életben. Nem
vagyok valami érzelmes ember, de ahogy meséltél erről a csajról, úgy éreztem magam, mintha én is szerelmes lennék belé - mondta Spinz, és mindketten felnevettek.
- Kösz, ezt az egészet.
- Alap. Mondd csak ki! Hallani akarom - vigyorgott eszeveszetten a zenész. Lewis könyörgően nézett rá, de Spinz nem engedett.
- Jó, rendben - sóhajtott. - Szerelmes vagyok Elenába.



 (Néha lesznek ilyen külső szemszöges, rövid részek, hogy jobban megértsük a másik oldalt ;). Ezzel a jellellesznek jelölve, a számozásba nem számítanak, szóval ez után a 45. rész fog következni.)

2 megjegyzés:

  1. Elöször is rémes a helyesírásom, szóval bocs majd a hibákért. ��
    Nagyon szeretem ahogy írsz és legszívesebben csak egymás után olvasnám a részeket, - megjegyzem ezt tettem amikor elkezdtem a sztorit - de hát ezt senki nem várhatja el tőled. Többször próbáltam már küldeni kommentet, amiben az égig marasztallak, de eddig valahogy mindig sikerült kitörölnöm és olyankor túlságosan ideges vagyok, hogy újra kezdjem.
    Szóval nem akarok ide regényt írni, de már nagyon várom az új részt és remélem ez löketet ad másoknak is, hogy írjanak pár biztató sort. ��
    Üdv, hát én (mégnemtaláltamkinormálisnevetamititthasználhatnék)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Nagyon köszönöm a kedves sorokat, újabb löketet adtál a történethez, örülök, hogy írtál kommentet. Néha nekem is meggyűlik a bajom a bloggerrel :/.
      Az új rész körülbelül a hétvégéig kint lesz, szerintem ki lehet találni, hogy már teljes erővel a VB lesz, a csapatprogramokat élőben láttam, bámulatosak. Mégegyszer köszönöm, hogy írtál!
      Puszil, Heaven <3

      Törlés